Renovácia tonerov do laserových tlačiarní.
Pod pojmom renovácia sa skrýva nespočetné množstvo možností a každá servisná firma alebo predajca Vám pojem renovácia vysvetlí po svojom. Často je kladená otázka či sa vôbec oplatí kupovať renovované náplne? Čo odpovedať? ,, Áno, ak máte seriózneho dodávateľa“ ktorý vám ponúkne kvalitu za primeranú cenu. Na čo treba dávať pozor pri kúpe renovovaných náplní?
Prinášame Vám krátky návod
- VÝROBCA Či sa jedná o továrensky robené renovácie alebo či sú plnené len tak takzvane na kolene. Továrensky spracované náplne prechádzajú kontrolou a zväčša sú kvalitnejšie a aj lepšie balené ako renovované – no sú aj výnimky
- KOMPONENTY Či je v naozaj v náplni okrem naplnenie farbou vymenený aj fotovalec na prenos obrazu a stierka fotovalca na stieranie odpadového toneru. Áno predajca Vám môže povedať že fotovalec sa dá raz alebo dva krát použiť bez výmeny, ale rátajte že kvalita tlače a samozrejme aj výťažnosť ( počet kópií na jednu renováciu) zásadne klesnú.
- KVALITA A PREVEDENIA Ako prvé čo hovorí o kvalite je zabalenie. Základným štandardom je vákuové balenie v vzduchovom plastovom alebo papierovom protinárazovom obale. ( erbag - výplň ) Druhým ukazovateľom je či nebola náplň už používaná sú bezpečnostné prvky ktoré sa odstraňujú pri inštalácii tonerovej náplne.
- ZÁRUKA A ZÁRUČNÁ DOBA niektorý predajcovia deklarujú záručnú dobu 6 mesiacov prípadne menej ako 20 % využitie náplne počas doby záruky. Logika hovorí že ak predávam kvalitný výrobok a verím mu záručná doba 12 alebo 24 mesiacov je samozrejmosť. V prípade reklamácií by mal dodávateľ výrobok vymeniť na počkanie a nenaťahoval to na 30-dňovú reklamačnú dobu.
No a čo na záver ? Kupovať alternatívne alebo renovované náplne sa ohľadom na nákupnú cenu určite oplatí, len si treba zvoliť seriózneho dodávateľa a dobrú kvalitu.
Aj tu platí: ,, Kvalita za primeranú cenu.“
A nezabudnite - RIEŠIME VAŠE STAROSTI !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak potrebujete viac informácií o objednávaní služieb alebo tovaru, nahlásenie porúch, prípadne odbornú pomoc, kontaktujte nás na:
tel.: 0905 645557 +421 905 645557 e-mail.: mlservis@mlservis.sk