Obchodné podmienky a nákupný poriadok v e–shope ( ďalej len OP )
Na tejto web stránke je prevádzkovaný elektronický obchod ponúkajúci tovar pre dealerov ( veľkoodberateľov ) ale aj pre koncového zákazníka ( maloobchod ). Kupujúci vytvorením objednávky cez nákupný košík a následným odoslaním objednávky, akceptuje OP pre dodávky tovaru. Vzťahy kupujúceho a predávajúceho sa riadia týmito OP, majú povahu obchodných podmienok v zmysle obchodného zákonníka v platnom aktuálnom znení.
Objednávky a ceny tovaru
Ceny tovaru na webovej stránke sú záväzné, a to až do doby ich zmeny. Ceny sa aktualizujú podľa aktuálnej ponuky dodávateľom priebežne. Hlavný spôsob objednania je cez internetový obchod prostredníctvom virtuálneho nákupného košíka a odoslanie objednávky. Objednávať sa dá aj telefonicky, e-mailom, písomne alebo osobne. Pri každej objednávke akýmkoľvek spôsobom je nutné uviesť všetky potrebné nacionálie kupujúceho ktoré slúžia na komunikáciu potrebnú k doručeniu Vami objednaného tovaru.
Termín a spôsob dodania tovaru
V prípade, že tovar sa nachádza na sklade, predávajúci ho vyexpeduje – predá dopravcovi – hneď nasledujúci deň po obdržaní objednávky. V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade alebo ho nebude možné dopravcovi predať do termínu uvedeného pri danej tovarovej položke, oznámi toto predávajúci kupujúcemu a zároveň ho bude informovať o inom predbežnom termíne dodania, alebo mu ponúkne výrobok iný, porovnateľný. Dodacia doba začína dňom obdržania záväznej objednávky za podmienky obdržania všetkých podkladov nutných pre jej skoré vybavenie.
Možnosti a spôsoby doručenia zásielky a ich ceny
Uvedené ceny a spôsoby dopravy platia len pre dovoz po Slovenskej republike. Zasielanie do iných štátov sa rieši individuálne. Uhradenie kúpnej ceny za tovar je podmienkou predania predmetu kúpy kupujúcemu a prechodu vlastníckeho práva predmetu kúpy na kupujúceho. V prípade zámerného zavádzanie do omylu alebo vytvorenia nepravdivej objednávky o nákupe môže predávajúci žiadať úhradu za straty spojené zámerným zavádzaním čo môže viesť aj k právnym sporom.
Za zdržanie spôsobené Slovenskou Poštou nezodpovedáme. Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek závad a poškodení toto bez meškania zapísať do dodacieho listu a informovať predajcu. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky doporučujeme kupujúcemu zásielku vo vlastnom záujme neprevziať !
Záruka a reklamácia
Práva a povinnosti predávajúceho
Objednávka sa stáva záväznou po jej zadaní do objednávkového systému a následného potvrdenia a odoslania. Predávajúci si vyhradzuje právo stornovať objednávku alebo jej časť v prípade, že nie je schopný tovar dodať v požadovanom množstve. V takom prípade je povinný kupujúceho o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať na ním uvedenú e-mailovú adresu
Práva a povinnosti kupujúceho
Kupujúci je povinný uviesť v objednávkovom formulári všetky položky označené predávajúcim ako povinné. Kupujúci je povinný odobrať objednaný tovar a zaplatiť celkovú cenu, ktorá je uvedená na objednávke + poštovné ak nie je odpustené. Všetky ceny uvedené v internetovom obchode sú vrátane DPH. Kupujúci je povinný dodaný tovar prezrieť a v prípade poškodenia bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zistených vadách. Pri reklamácii sa riadiť platnými reklamačnými predpismi.
Reklamačný poriadok pre internetový obchod poskytuje záruku na tovar v rozsahu všeobecne platných predpisov. Ak kupujúci zistí po prevzatí tovaru, je poškodený, je povinný tuto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť predávajúcemu prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky a po vzájomnej dohode zriadiť nápravu.
Pri písomnom podaní reklamácie je nutné predložiť reklamovaný tovar v originálnom obale bez poškodenia obalu, kópiu dokladu o kúpe alebo faktúry, stručný popis závady. Predávajúci rozhodne o reklamácii najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia predmetu reklamácie a vyrozumie o tom kupujúceho poslaním e-mailu na ním uvedenú adresu, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak. Ako oprávnenú nie je možné uznať reklamáciu tovaru, ktorého poškodenie vzniklo: neodborným použitím, mechanickým poškodením alebo bežným opotrebovaním, živelnými pohromami, inými vonkajšími vplyvmi. Ak bude reklamácia uznaná ako oprávnená , zaistí predávajúci bez zbytočného odkladu, po vzájomnej dohode, najneskôr však do 30-tich dní od dňa uplatnenia reklamácie, výmenu tovaru, prípadne vrátenie peňazí.
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy
Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho z dôvodu nesprávne objednaného tovaru je nutné okamžite oznámiť predávajúcemu. Záväzný je vždy názov tovaru, ktorý zákazník objednal a potvrdil. Zákazník má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Toto právo je podmienené nákupom iba pre fyzické osoby ( nepodnikateľa ). Ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy prosíme kontaktujte telefonicky alebo písomne, e-mailom a uveďte číslo objednávky, číslo faktúry alebo iného dokladu o nákupe tovaru. Pokiaľ ste už tovar obdržali a prevzali, pošlite ho späť na našu adresu v pevnom balení,a to pri dodržaní nasledujúcich podmienok – tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, nesmie byť nijako použitý, tovar nesmie byť nijako poškodený, zásielka musí byť kompletná, tak, ako ste ju prevzali a tak musí byť poslaná i späť vrátane príslušenstva, návodu atď. s originálom dokladu o kúpe. Tovar zasielajte doporučene prostredníctvom Slovenskej pošty. Neručíme za stratu alebo poškodenie pri ceste k nám. Tovar nesmie byť zaslaný späť na dobierku, takto zaslaný tovar nebude z našej strany prijatý. Pri splnení všetkých určených podmienok o vrátení tovaru Vám pošleme peniaze za tovar späť prevodom na Váš bankový účet. Predávajúci je oprávnený odčítať z kúpnej ceny tovaru náklady, ktoré mu vznikli vďaka odstúpeniu od zmluvy. Splatnosť vrátenej čiastky je max. 30 dní od doručenia tovaru späť predávajúcemu. Pri nesplnení podmienok o vrátení tovaru nebudeme akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy a tovar Vám pošleme späť na Vaše náklady.
Neprebratie zásielky
V prípade neprebratia objednaného tovaru Vám budeme účtovať poplatok v plnej výške nákladov, ktoré ste našej spoločnosti týmto jednaním spôsobili.
Ochrana osobných údajov. (GDPR)
Spoločnosť ML SERVIS SK s.r.o. prevádzkovateľ internetového obchodu prehlasuje, že všetky osobné údaje sú považované za prísne dôverné a je s nimi zaobchádzané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (GDPR). Internetový obchod neukladá žiadne údaje do svojej databázy pre prípad ďalšieho používania. Uvedené firemné alebo osobné údaje sa použijú iba na účel plnenia zákazky a účel daňovej povinnosti po dobu určenú zákonom a nevyhnutnú na plnenie zákazky a plnenia daňovej povinnosti.
Registráciou a následným nákupom v internetovom obchode zákazník súhlasí s obchodnými podmienkami a nakladaním s osobnými údajmi podľa GDPR.
Tieto obchodné podmienky sú platné od 01.5.2018
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak potrebujete viac informácií o objednávaní služieb alebo tovaru, nahlásenie porúch, prípadne odbornú pomoc, kontaktujte nás na:
tel.: 0905 645557 +421 905 645557 e-mail.: mlservis@mlservis.sk